Job 24 van 152


Report this listing

Solliciteren



Administratief bediende factuur controle


Functie

Maak deel uit van een toonaangevende multimodale logistieke dienstverlener .
Kom terecht in een hartelijk team en daarbovenop tal van voordelen
  • flexibele uren
  • thuiswerk mogelijk
  • laptop
  • 10 extra verlofdagen - vrij te kiezen
  • personeelsfeestjes, aandacht voor de medewerkers en zoveel meer...

Bovendien mag je rekenen op een vlotte sollicitatieprocedure met heel transparante feedback.

Wat ga je doen?
  • Je bent verantwoordelijk voor de controle van facturatie
  • Je zoekt naar eventuele afwijking tussen de facturen en de ingaven in ons facturatie-software;
  • Bij problemen spreek je de juiste persoon aan en zoek je proactief een oplossing
  • Je neemt contact op met klanten in het Nederlands en Engels indien er issues zijn met de facturatie
  • Je stuurt billinglijsten op naar de klant
  • Je houdt nauwgezet en correct bij wat reeds is afgerekend en wat niet.

Waar ga je werken?
Maak deel uit van een toonaangevende multimodale logistieke dienstverlener.
Kom terecht in een hartelijk team

Jouw profiel

  • Je hebt een sterke interesse in logistiek, transport en scheepvaart;
  • Je beschikt minimum over een A2 diploma;
  • Je hebt een eerste werkervaring achter de rug waar je op regelmatige basis in aanraking kwam met administratie en of facturatie;
  • Je beheerst zowel het gesproken als geschreven Nederlands en Engels;
  • Je bent een administratieve duizendpoot die zijn prioriteiten kan stellen;
  • Je bezit een zeer goede kennis van het MS Office pakket en bent bereid deze op peil te houden;
  • Je bent een echte teamplayer met een sterke nadruk op nauwkeurigheid, betrouwbaarheid en flexibiliteit;
  • Gegevens van de algemene boekhouding invoeren
    De boekingen registreren
  • Documentatie zoeken die verband houdt met de activiteit van de organisatie of de dienst
    Documentatie doorsturen of archiveren

Aanbod

  • Een marktconform loon volgens paritair comité 226;
  • Een 38 uren rooster met aanvullend 6 ADV en 4 Sector-dagen;
  • Glijdende uren: opstart kan tussen 7.30 en 9.30 uur;
  • Thuiswerk kan na 6 maanden in dienst; 2 dagen per maand ( met thuiswerkvergoeding)
  • Je komt terecht in een stabiel internationaal bedrijf;
  • Een team dat je met open armen zal ontvangen.
  • Regelmatig teamactiviteiten of leuke attenties
  • Hospitalisatie en groepsverzekering

Solliciteren

Sharka Vens
+32 51 26 26 66

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht